Melekuygun öncelikle merhaba kuzum fikir olsun diye kendi sezeryanımı anlatmak istiyorum ki iki farkı anla diye ☺️ 21-03-2022 kızımda sezeryan olmak için 09,30 da ameliyat a girdim benim le beraber 3 kişi daha sezeryan oldu hatta beklerken konuştuk vs onlar genel anestezi istediler ben spinal hepimizin arasında 30 dk var ameliyat çıkışının ben ameliyata çıkıp odaya geldimde mayışmıştım dikim aşamasında bayıtmışlar sadece bebek doğarken vs hep uyanıktım kızımı gördüm uzmanla muhabbet ettik 4 saat sonra ayağa kalkma saati geldi ben desteksiz tek başıma kademeli olarak kalktım ama benle beraber ameliyat olanlar 6 saat sonra kalktı oda destekli hemşireler kızınca ben 6 saat gazımı çıkardım hatta kalkınca kendime kahve yaptım baş ağrım hiç olmadı tuvallete çıktım gece yemek yedim ama onlar yemedi çünkü ne gaz çıkardılar nede yürüye bildiler bebeğimin altını benden başkasına değiştirmedim ve 2 gün doktor beni kontrol ettikten sonra beni çıkarttı onlar lavma ve ilaç verildi hastaneye yatmaya devam ettiler hala konuşup görüşüyoruz ☺️ onlar bebeğini bile sevemiyordu hep uyku ve hep inleme içindeydi ben kendimdeydim 🌺