Ozoooo Benim de son 17 gün gözüküyor. Önce sağlıklı olsun, sonra o kadar beklemesin istiyorum 🐣 Bu sıcaklarda dayanması çok zor, inanılmaz ağırlaştım, ağrılarım çok oluyor. Sıcakta fazla hareket bile edemiyorum. Anca hurma yiyorum kolaylaşsın diye 🤦🏻♀️ Yarın doğsa ne güzel olur, hem mübarek gün cuma, hem de tarih 07.07 ☺️ inşallah 🥰