Kızlar 36 +2 yim bu gece çok idrara çıktım baya bir gittim yani ama bende hep şey dusuncesi oluyor ya idrar yaparken suyum gelirse de anlamazsam diye çok korkuyorum. Gece bir ara gittim yaparken tutmaya çalıştım biraz zorladım tutarken ama bir şekil tuttum sanırım su olsa tutamazsın diyorlar da bebek baskı yapıyor idrar da zor tutuluyor of gerçekten usandım vesveselerden Allah’ım hayirlisi ile zamanında dogurmayi nasip etsin