Kızlar günaydın bilgisi olan hemen cevap verirse sevinirim dün doktora gittik 25 haftalığız çok şükür bir sorunumuz yok şeker yüklemesini sordum ailede var mı diye sordu ailem de yok o zaman gerek yok yaşın genç ailede de yoksa önermem dedi kiloyla alakası var mı bilmiyorum ama 4-4.5 kilo aldım şimdiye kadar ama ben kararsızım istersen sabah gel yapalım dedi napayım sizce