Pinklove Kızlar 3 gündür ara ara göbek deliğim sızlıyor iğne batıyor sanki. 32 haftaya bugün girdim. Bu normal mi? Canımı acıtıyor sızlayınca. Rahim büyüdüğü için mi?
Novamomy Pinklove aynen bende 30+2 olarak zaman zaman yaşıyorum rahim büyüdüğü ve yukarı çıktığı için bu ağrılar zaman zaman oluyor
runkli0606 Pinklove endişelenme çok normal rahim büyüyor deri inceliyor kaşıntılar olabilir batma acımada olabilir regl ağrıları başlıyor yalancı sancılar yani
byz35 Aynı sorunu bende yaşadım doktoruma sorduğumda karnımızdaki en ince derinin orada olduğunu söyledi aynı zamanda göbek kordonu da orada olduğu için bebiş hareket ettikçe hafif iğne batmaları normalmiş