crazymommy bana 2 li test e gittiğimiz de sıra almamı söylemişlerdi o zaman almıştık 12. Haftamız da almıştık baya öncesinden bende hep gec oldugunu düşünüyor dum 24. Haftaya denk geliyor bebek önden gıdıyor ama herkes orda benım gıbı 23 24. Haftaydı kimsede sorun olmadı bazılarına hatta sıkıntı cıkarsa 1 hafta 2 hafta sonra tekrar gel dıyor lar mış haftası baya geçtiği halde demek ki o haftalar dada görüne biliyor diye düşündüm inşallah sıra bulursunuz ve güzel sonuçlar la donersiniz🥰💜🌺