cennetomrum bu sicakligi hep birlikte hissetmemiz beni sevindirdi hahaha😂❤ yaz sıcaklığında hamile olmak şans mi desem nedesem bilemedim😂🌸 rabbim işini gücünü kolaylaştırsın canim bende gurbete yaşıyorum kaynana var ne annemgil hepsi uzakta eşim olmazsa naparim bilmiyorum yoksa gerçekten çok zor rabbim sana hiç kuvvet versin evet 2 çocuk olunca hayatdaki sorumluluklar daha çok artıyor rabbim esinle seni tez vakitte `kavuştursun😓❣🙏🙏🙏