Ebrukaratekee korkulacak hiçbir şey yok. Ben de keyfi sezeryan oldum☺️ Evet ilk ayağa kalkmak çok zor ama anlık, yürürken aynı acıyı hissetmiyorsunuz. Eve geldiğim gün de yatıp kalkarken ağrım oldu ama sadece 3 gün. Sonrasında o kadar hızlı iyileşiyorsunuz ki inanılmaz. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanın keyfini çıkarın🙏🏼 Sizin yerinizde olmak isteyen o kadar çok kişi var ki🙏🏼🙏🏼