Kızlar gece sancılarım başladı şuan biraz daha hafif ama acile geldim şuan sora bekliyorum geceden beri belki on beş defa idrarımı yaptım hiç tutamıyorum suyum mu geldi yoksa idrar mı anlamıyorum arada kasılmalar hala devam ediyor belim çatlıycak gibi aşşağısınada bıçak saplanıyo gibi doğum sancısı mı bu kızlar