Seydaaylin merhaba bende Kocaeli’de yaşıyorum geçen gün aldım süt kartını. Evet kartı aldığım görevliye sordum bir kereliğe mahsus 450 ₺ yatıyor dedi. Ama internette 6 ay diyo sağlam bilgi alamadım henüz. Süt kartı tüm hamile olanlar için geçerli. Gıda ve giyim kartı da durumu olmayanlara veriliyor. Bunun içinde ilgili yerlere başvuru yapıp muhtarlıktan bazı evraklar aşınması lazım senede 2 kere giyim veriliyor aile fertlerine. Mağaza gibi bi yer var ordan gidip seçip alıyorsun komşumdan bildiğim kadarıyla.