Fener1608 canım bel ağrısı ve kasik agrisi oluyor hafiften adet sancısı gibi.l birde gogusler çok belli ediyor. Geçen ay bende klomen kullandım ama negatif oldu sonuç. Bu ay hiç bisey yapmadım oluruna bıraktım galiba hamileyim. Stres yapma düşünmemeye çalış. İnşallah hamile kalırsın canım allahin izniyle.