Merhaba bugun saat on da sezeryan ile doğum yaptım . Eşimle kan uyuşmazlığı var . Ben 0-, eşim A+ . Kızım A- doğdu. İki kere hamileyken direkt coombs testi yapıldı ikisi de negatif çıktı ve 28. Haftada iğnemi de oldum. Bebeğim doğdu satılık yoktu ama gece alınan kanda bilrubin 8 çıktı. İlk güne göre sınır değer mis . Bide bebeğe kanda direkt coombs testi yapılmış pozitif çıkmış. Hamilelikte biliyorum ama doğum sonrası pozitif gözükmesi ne anlama geliyor. Dr fototerapi istedi 24 saati 4 bin liraymış. Ne yapacağım bilemiyorum sizce? Bilen var mı