Kızlar 33+4 haftalığız son birkaç gündür geceleri be sabahları özellikle çok mide bulantım oluyor ve de aşırı aşırı terliyorum bunlar normal mi sizlerin başına da geliyor mu ya da geldi mi? Evhamlı mıyım sanki bebeğimin hareketleri de azalıyor gibi geliyor psikolojik olabilir mi ki