Herkese merhaba,
Öncelikle inşallah tüm anneler sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız.
Ben 23. Haftamda kontrole gittiğimde servikal kısalığımın 9mm olduğunu öğrendim açık olduğu için hemen yatış yaptılar 2.5 ay hastanede yattım alabileceğim tüm tedavileri gördüm akciğer geliştirici iğneler magnezyumlar derken bana artık hiç bişey yapmadılar bende daha fazla dayanamayıp imza atıp kendim çıktım 8 gün evde kaldım 8. Günüm suyum patladı 18 cm suyumdan sadece 3 cm suyum kalmıştı ertesi gün sancım başladı her sancıda 3 cm suda yavaş yavaş gelerek bitti saat 17.30 da sancı çekmeye başladım suni sancı istedim vermediler haftam küçük olduğu için bebek kaldıramaz dediler saat 22.00da vajinamda sertlik hissediyorum diyince tüm ebeler kosusturmaya başladı 8cm açıklıkla 1 dk içinde doğum yaptım. Şu an küvezde oğlum 1.770 Gr doğdu 3 gündür küvezde elhamdülillah iyi diyolar bı süre küvez sonrası daha iyi olucak inşallah. Daha güzel ve daha kolay doğumların sizin olması dileğiyle 🤭