Ben bikez gittim dr iyiydi tahlil felan bile istedi ben ilhisinden memnun kaldim ama ultrason vermiyolar ben o yuzden bidaha gitmedim, ve bi arkadasimda 4 yıl once orda takipliydi 40 haftasi dolmasina rağmen doğuma almadilar en son ozele gitti dogurdu bebek kakasini yaptığı icin enfeksiyon kapmisti mesela daha orasi doğuma almiyordu oysa