Mervenur valla canım kendi açımdan söyleyim seni yanlış yönlendirmek istemem ben bi kere zehra hanına muayene oldum ilk evlendiğimde hamilelikten önce biraz soğuk bi bayan ama ilgiliydi yani dedim hani hamile falan kalırsam buraya gelirim sonra hasta olduğumda evime çok yakın olduğu için sürekli o hastaneye gidiyoruz bi gece acile gittim zehirlenmişim serum falan taktılar neyse yukarıda odaya aldılar beni ama hiç beğenmedim odayı çokta temiz bi hastane olduğunu düşünmüyorum mecbur acil zamanlarda gidiyoruz ama doğum yapmayı tercih etmedim o yüzden medicalparka gidiyorum şuan