AlyaLinaaa Günümde yazmak nasip oldu 🤭 kızlar öncelikle 19 Haziran saat 10 gibi hastaneye yatış yaptık odaya çıkar çıkmaz 2 tane hemşire geldi damar yolu sonda vs hallettiler ben sondadan çok korkuyordum ama nasıl oldu anlamadım bile 🤭11.30 gibi doktorum geldi seni birazdan alıcaz dedi tabi benim kalbim küt küt korkudan 🥹 11.50 gibi ameliyathanedeydim korkudan ağlıyordum canım çok tatlıdır bu arada 🥲 anestezi doktoru geldi sedye de öne doğru eğilmemi hiç kıpırdamamı söyledi haftalarca rüyama giren o iğne damar yolundan daha az acıdı 2 dk içinde bacaklarıma sıcaklık geldi direk yatırdılar başımda sürekli bi hemşire vardı sürekli benimle konuştu hatta ben uyuşmama ihtimali var mı diye sordum ya hissedersem diye öyle bir ihtimal olmadığını söyledi. Ben çekiştirme hissettim herhalde beni uygun pozisyona alıyorlardır diye düşündüm o sıra da doktoruma hocam ne zaman başlayacaksınız diye sorduğumda bana gülerek hazır mısın dedi evet dememle miniğimin sesini duyduğum bir oldu 12.03 de kucağımdaydı 🥲🥲 öptüm kokladım yavrumu sonra onu muayene için aldılar giydirip bana tekrar gösterip odaya çıkardılar bende ondan bi 15,20 dk sonra odama çıktım. Tabi akşam 6,7 ye kadar ayaklarımı vs hissetmeye başladım. Hemşire gelip karnıma bastırdı o sıra biraz ağrım oldu sonuçta ameliyat olan yere bastırıyorlar 🥹 daha sonrasın da ayağı kalkmam için beni uygun pozisyona alıp 3 denildiğinde direk karşıya bakarak kalkacağımı söylediler. O an sanki nefesim kesildi sanırım bunun en zor yanı ilk ayağı kalkmaktı 🥹 bir kaç adım attırıp dinlenmemi söylediler kendimi iyi hissettikçe yürümeye çalıştım ben çünkü yürüdükçe açıldım. Çok şükür şuan hiç onları yaşayan ben değilmişim gibi 3,4 gün ağrım oldu ama geçti gitti hepsi. Anesteziden baş ağrısı olanları, bel ağrısı olanları duymuştum ama bende hiç biri olmadı sade kahve ve bitter çikolatayı çok tükettim zaten hemşireler ve doktorunuz söylüyor. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏼 🌸
1prensesannesi_ AlyaLinaaa ayy maasallah sağlıkla büyüsün minik bnde 32 haftaligim nasip olursa ağustosun sonunda bnde doğum yapacağım 🤲🏻🤲🏻🤭🥰🥰😍😍