Nur001 doğumdan 3 saat sonra bişeyler yiyip içememe izin vermişlerdi canım ilk işim su içmek oldu 😂 çok kahve ve bitter tükettim hiç baş ağrım vs olmadı sadece omuzlarım çok ağrıdı oda 1saat anca sonra geçti sonda takılı oluyor o ara zaten uyuşukluk geçince onu çıkarıyorlar, daha sonra gazını ve tuvaletini yapmanı bekliyorlar. Ben sğrkeli çorba, kayısı kompostosu tükettim. Katı şeyler Bi kaç gün yemedim sonra verdiği ilaçlarla büyük tuvalete çıkabildim kuzum, her beden farklıdır ama sen yine de çorba komposto dışında katı bişey yeme Bi kaç gün ben gazımı çok rahat çıkarttım onların