ilaydakaya-21 Kızlar merhaba ben 16 haftalık hamileyim dün belim agriyodu şuanda karnım ve kasiklrm ağrıyor çok yan uzanıyorum dönemiyorum bile norml mi bu aralar
aysnrkoc Şu an benim de öyle, 15+4 haftalık hamileyim. İlk defa bu kadar ağrım oluyor, uyuyamadım, endişelendim ben de, normal mi acaba
Kediannesi1 Şiddetli ağrı normal değildir hanımlar gaz ağrısı olmadığından eminseniz doktora gitmenizde fayda var