Aysktr bidee kızlaar bilgini var Mıdır bilmiyorum yoksa yeni bir post mu atayım ben gecen hafta doktoea gittigimde 2 kese görülüyordu birinde bebiş var digerinde göremedim çok küçüktü ikisiii haftaya tekrar gel bakalım dedim hani bu cuma gidicem görmeye ama bu durumun genel sonucu ne oluyor bi bilginiz varmı yani tabi kimi kese küçülüyomuş kayboluyomuş kimisiini ilaçla düşürüyolarmış