Nur_2525 14+5 haftalık hamileyim bacaklarım çok ağrıyor sizin de çok ağrınız oldu mu neden ağrıyor acaba bebek büyüdüğü için ağrıyor diyorlar birde kilo alındığı için ağıriyor muş sizin de çok ağrınız oldu mu kızlar?
esnyz14 Nur_2525 O haftalarda hiç bacak ağrısı yaşamadım şahsen sadece rahim büyüdüğü için ara ara kasık ağrılarım olurdu o kadar 🤷🏻♀️
Aslan10 Nur_2525 kilo aldıysan vücut alışık olmadığı ağırlığı kaldırmaya başlayınca ağrı yapar yada magnezyum eksikliği var canım günde 2 soda iç bacaklarına soğuk su tut duştan çıkmadan kan dolaşımı hızlanır kasların rahatlar
Kediannesi1 Bacaklarınızın tamamı ağrıyorsa yorgunluk olabilir kilo olabilir insanı 2 kilo bile yorar bazen kas ağrısı kemik ağrısı gebelikte olabilir doktorunuza danışın yardımcı ilaç verecektir
Nur_2525 Kediannesi1 teşekkür ederim cumartesi doktora gidicem cinsiyeti için bacaklarimin ağrıdığını da soylıyım ❤
Nur_2525 esnyz14 teşekkür ederim cumartesi doktora gidicem cinsiyeti için bakalım ne dicek ozaman söylerim doktoruma
Aslan10 Nur_2525 bisey değil canım sakın krem sürme ama kas gevşetici krem hamilelikte kesinlikle zararlı 😘
Aslan10 Defne-ece28 varış olsa damarları şişer belirgin olur morarmlara meydana gelir varış için çok erken bence daha gebelik başında
Defne-ece28 Nur_2525 cnm hormon lardanda oluyor mus yanlış okumadı isem ben tedavi gördüm daha hamile değilim şu an bencede var sabah kalktığımda geçiyor gündüz hissetmiyorum ama gece beni bitiriyor çok sizliyo ayaklarimi havaya dikiyorum geçmiyor sabah i buluyor gecmesi