Aynı belirtiler hem gebelik, hem adet, hem yorgunluk, eğer vantilatör veya klima kullanıyorsanız onlar çarpmış olabilir, cam açıyoruz mecbur rüzgar çarpmış olabilir kısaca evet hamilelik belirtisi olabilir ama onlarca seçenekten biri bu😀 Yani bir test yapabilir yada doktora gidip adet olmuyorum demenizde fayda var