elifungan 40+1 de doğurmuştum ilk çocuğumu son haftalarda sık sık ilişkiye girdik sonra suyum gelmeye başladı zaten 40 a doğru gidince bizde yeter artık diyerekten öyle bi çözüm bulmuştuk 😂 yürüyüşün bilmiyorum pek etkisi olacağını şahsen zannetmiyorum ben rahattım ya ilişkiyle hallettik doğumu 😁🙈 inşallah sizde sağlıklıca kucağınıza alırsınız