Heyymomy bende öyle sabah oluyor öyle uyuyorum o şekil uykularım kaçtı çok erkenden gelsin istemiyorum ama çok geçte kalmasın artık bebis cidden yaz annesi olmak çok zormuş hele son zamanlarımızı düşünmek bile istemiyorum çok şükür bende hallettim herseyi sadece geleceği günü bekliyorum 😊😂