Dilanasel Bugün yine doktora gittim doktor bebeğim barsaginda beyazlık olduğunu söyledi çok korkuyorum üçlü tarama testi istedi maddi açıdan yapamadım devlete randevu alıp gideceğim benim gibi olan varmı acaba doktor yanılıyor olabilir mi
Mineee66 Dilanasel devlet hastanesimi gittin canım oranın ultrasonları genelde yanılıyor doğru dürüst bakmıyorlar bile ama bu parlaklık gidebilen bir şey.
Dilanasel Mineee66 tşk ederim azda olsa içimi ferahlatınız Allah razı olsun devlete randevu almaya çalışıyorum inşallah bişey çıkmaz
Mummumlilo Parlaklık olabilir benim bebeğimin de kalbinde parlak odak görüldü doktorum tek başına önemli deil dedi benim bütün testlerim normal olduğu için önemsemedim
Dilanasel Mummumlilo bende test yapmadığım için endişeliyim inşallah bişey çıkmaz çok korkuyorum zaten ilk bebeğimi doğumda kaybettim inşallah buda bişey olmaz dua edin