Benim başlarda on dakka sürüyordu, son zamanlarda bebekte hareketsizlik başlayınca yirmi dakka yarım saat sürmeye başladı. Yani doktorunuzun ne kadar izlemek istediğine göre değişebilir de ama geneli 10-20 dk arası. Hem zararlı bir şey değil nst, hem de haftanız erken değil. Ben de 34 de başladım, son aylarında bebeğin suyu azalmaya başlıyor, doğuma hazırlık yapıyor bebişler. Biz bebeğimin hareketlerinin yavaşladığını nst de farkettik ve suyu azaldığını teşhis ettik, erken teşhis ile kendimizi toparlama süremiz kısaldı. Beş gün hastanede yattım yani eğer geç farketseydik belki de suyum tamamen bitecek erken doğum sezeryan olacaktı. Zararlı bir uygulama değil, karnınıza iki tane yuvarlak bir şey koyuyorlar, acı yok ağrı yok siz de bebeğinizin kalp atışlarını dinleyerek bi on dakka geçiriyorsunuz 😍 yanınızda minik bir yastık işe yarayabilir benim bel ağrım olduğu için ihtiyaç hissettim ama normal solunuza ya da sağınıza dönüp yatıyorsunuz. Çok rahat ben bazılarında uyudum bile