Gulay01 Hamilelikte vurulan igne difteri bogmaca tetanoz kombine ignemi acaba yoksa sadece tetanoz içinmi olanı? Birde ben yarın olmaya gidecegim ama yan etkilerini yorumları okuyunca strese girdim gercekten ates yapıp kol şişiriyor mu dahası alerjisi olup olmadıgı öncesnden nasıl test ediliyor?
eminedumankaya Gulay01 sadece tetenoz aşısı ben 2 dozunuda oldum sol kolumdan yaptırdım üzerine yatma o kolunun çok ağrı yapmadı bende sadece vurulduğum gün çok az ağrısı oldu
deletedmom6295 Gulay01 sadece tetanos aşısı yapılıyor ve herhangi bir alerji testi yapılmıyor. vurup gönderiyorlar direk
Zmraemr Gulay01 korkulacak bir şey yok.Aşiyi yapıldığı gün kolunuza buz koyun ve üzerine yatmayin hicbir sey olmuyor.Şisiyor ama abartildigi gibi değil buz koymazsanız ağrıyı hissedersiniz aşırı ağrı olursa da parol atarsınız ebe söyler zaten
Calasun Gulay01 birçoğu abartıyor iğneden korkan biri olarak buru yazıyorum ilk gün bi sıkıntı yok iki ve üçüncü gün biraz sancısı var buz koydugunuzda oda geçiyor