Bence bekleyin bende 5+4 üm. Aynı sayılırız ☺️ ilk gebeliğimde ilk ya heyecan falan da tavan tabi hemen gitmiştim gün aşırı kan vermiştim değer düzelene kadar. Çok stresliydi . Bunda henüz doktora bile gitmedim 7. Haftayı bekliyorum ben şahsen. İlk çocuğumda çok olumsuz şeylere söylendi mol gebelik dış gebelik boş gebelik falan ama çok şükür doğdu çocuğum. O yüzden bekliyorum bende , sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🥰