Minikmucize13 Adetim 28 haziranda bitti. 3-4 temmuzda ovülasyon testim koyu çıktı ama tam koyu değil yani yumurtlama kadar değil falan 5 Temmuz bugün silik çıktı. Sizce ne yapmalıyım?
Meneksem Minikmucize13 adet bitimlerimiz aynı bende dün yapmaya başladım ovülasyon kitini inşallah bu ay hamile kalırız
Edaerdem5203 Minikmucize13 geçen ay aynı durumu yaşadım tam koyulmadan silikleşti ama teste devam ettim 13. Gün gördüm yumurtlamayı devam edin teste daha yumurtlama görürsünüz
Minikmucize13 Meneksem fotoğraf ekledim bak benim 3-4 de koyuydu dün silik anlamadım yumurtlamadan mı çatlıyor yoksa daha zamanı var mi
Meneksem Minikmucize13 dün yaptığımda senin 3 ünde yaptığın gibiydi bence yumurtlaman olmamış canım devam et bakalım inşallah olur
MelodyFairy Minikmucize13 biranda pik yapabilir geç de görebilirsin normal. Sıvı alımına dikkat edip devam et aynı saatte inşallah görürsün pik