Bana 40+4’te suni sancı vermişlerdi 3-4 gün bi düzenli bi düzensiz sancım vardı o yüzden hızlandırmak adına suni sancı verdiler fakat işe yaramadı sezaryen olmak zorunda kalmıştım. Ama son dönemlerde yani sizin döneminizde gün aşırı veya iki günde bir kadın doktoruna gözükülüyor 42+0 kadar yolu var, ondan sonra suni sancı ile başlatmak zorundalar