enbatoklu Gebeliğimin 16. haftasındayım. Şimdiye kadar bebeğimin hareketlerini hissediyordum ama 3 gündür hiç hissedemiyorum. Bu durumu yaşayan varmı?
Papatyam17 enbatoklu ben 23.haftamda hissetmeye başladım o haftalarda neredeyse hiç hissetmiyordum çok normal canım
Didembyr enbatoklu sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinletin çok stres yapmayın böyle şeyler olabilir
civcivsuyum Çok normal hemde o haftalarda hiç hissetmemiş olmak da normal 20 22.haftalara kadar hiç hissetmeyebilirsin ki benim hareketleri 32den sonra falan düzene girdi