[silindi] Canım benim doktorun full renkli ultrason siyah beyazdan renkliye geçiş yapınca sadece yüz verebiliyorlar çünkü o da abidik gubidik bir şey çıkıyor. Ben 2 doktora gidiyorum kadın olan bu dediğim gibi ama hatır için gidiyorum beraber çalışmıştık belki onda doğururum orasının yeni doğanı daha iyi çünkü.
Erkek olan doktorumdaki ultrason ise full renkli ona 3 boyutlu mu deniyor tam bilmiyorum. Bak 10+5 ken bile nasıl net. Eli kolu her yerini gösteriyor bize renklide. Hem de verdiğim ücret aynı full renkli olan Özek klinik ilk bahsettiğim özel hastane. Bilgi alarak başka doktora git bence ultrasonunu sor renkli mi diye


