beyzacoskun merhabalar oğlumu erken ve ters durduğu için için zorunlu sezaryen yaptım şuan 37 haftalık gebeyim üstelik serklajlıyım doktoruma normal doğum istediğimi belirttim oğlum şuan 2 yaş 9 aylık doktorum risklerini söyledi ama hapılabilir dedi ben o riskleri kabul ettim cuma günü çagı muaynesi olucam bir aksilik çıkmaz ise normal doğum üzerinden gidiyorum şuanda ama tabi hayırlısı ne ise o olsun diye hep dua ediyorum doktorlar bu riski almıyorlar çünkü sancıların başladığında her an yırtılma olabilir ve çok hızlı şekilde sezaryene alınması gerekiyor bunun içinde doktorunuzun sürekli hastanede olması gerekiyor kısaca doktorlar için daha yorucu bir süreç doğum esnasında her hangi bir aksilik çıktığı takdirde aile ler mahkemeye baş vurduklarında hakim direk doktora neden sezaryen varken normal doğuma aldınız bu riskler varken diye sorup doktor hatası olarak görüyorlarmış bir diğer nedenide bu