Kızım 17 günlük doktor kontrolünde üfürüm de şüphelendi , kardiyolojiye sevk yazdı. Haftaya randevumuz var . Dua edin içim sızlıyor , çok üzülüyorum. İnşallah önemli birşey yoktur 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼 Allah’ım kimseyi evladıyla sınamasın, saçlarının teline zarar gelmesin 🤍