MugeGuness acaba belirtilerini hatırlıyor musun? Karnım ekstra çok şişiyor, batmam oluyor kasıklarda çok değil ama, bu akşam ağrım arttı dedim regl olacağım kesin ped aldım bir şey yok, bir de normalde regl olacağım zaman aşırı belim ağrır, bu ay hiç bel ağrım olmadı hem de hiç