Ben de R1 modelini aldım ama doğumdan sonra bir süre pusetli olanlardan arkadaşımın arabasini kullanacağım. İleri kullanım için baya pratik bana da biri tavsiye etmişti ikinci araba olarak almışlar ve çok memnunlardi. Ben 6 ay gibi kullanmaya başlayacağım sanırım.