Arkadaşlar 10+3 deyim belimde kuyruk sokumumun üstündeki kemikte (bel gamzesine denk gelen yer) bıçak var gibi sürekli ağrı oturup kalkamıyorum normal mi yaşayan var mı bilemiyorum beni aydınlatır mısınız? Bide popom göbeğimden önce aldı başını gitti Buda normal mi hızlı kilo alan biriyim ama hamur işi vs tüketmiyorum ona rağmen hızlı aldım 🥹