Sevcan-1 Hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu için 1 doz antibiyotik verdi doktor sizce bebeğe birşey olur mı kullanan var mı ?
Melekilgn Sevcan-1 kullandım canım sıkıntı olmadı çok şükür enfeksiyon bebek için daha sıkıntılı o yüzden kullan bence birde bol bol su icersen uzun süre kullanmana gerek kalmaz
Kediannesi1 Sevcan-1 enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli yani evet doktorunuz yazdıysa kullanmanız lazım (doktor değiliz tabi bildiğimiz kadarıyla)
Busimss Sevcan-1 eğer kullanmazsan enfeksiyon bebeğe daha çok zarar verir ve tehlikelidir. Doktor bebeği riske atacak birşey yapmaz zaten bende kulak enfeksiyonu olmuştum mecburen 2 kutu kullandım şükür bebeğim gayet sağlıklı. Eğer kullanmazsan bebeğe zararı olur demişti doktorum.
Catmommy Suprax kullanıyorum idrar enf. için, dün başladım. 35 haftalığız. Doktorum onayladı. Kullanılabiliyor bu grup antibiyotikler.
Bilge_11 Monurol üromisin az önce içtim enfeksiyon vardı Dr verdiyse güvenle içerim enfeksiyondan kötü olamaz.
Svda77 Sevcan-1 ben hem onu kullandım hem de normal antibiyotik kullandım bir şey olmaz doktor bunu bilerek veriyor sonuçta
Mucizem0405 Sevcan-1 idrar yolu için değil ama diş için nerdeyse 4 5 kez 1 hafta olacak şekilde günde 3 kez antibiyotik kullandım. Verilen antibiyotikler hamilelere göre zaten enfeksiyon bebeğe zararlı o yüzden tedavi edilmesi gerekli