anneoluyorumx Kızlar uygulamaya göre son 28 gün kaldı. Ama sezeryan olacağım 10 gün filan önce alabilirim ddi doktorum. Sizlerin kaç günü kaldı ?
birnilmeselesi 23 gün var ♥️ uygulama öle dior ama ben bu gün yarın doğururum die hissediom 😅 düzensiz çok sancım var 🙈
Havvaca Uygulamaya göre 30. Ama dün gece 2 cm açıklık ve sancım vardı. Acile gittim. Yarın 9 da randevum var. Tansiyon yüksek geliyor. Büyük ihtimalle sezeryana dönecek gibi bakalım bekliyoruz