Snm135 normal doğum yaptım sıyum geldi 2saat sonra gittim 3cm açıklık vardı bayramdı kendi doktorum yokdu emine hnımdı nöbetçi doktor hatice korkmaz vardı ödeme yaptıkdan sonra sancı odasına aldılar plates topu filan vardı ilk doğumum bu arada 3gibi suni sanci verdiler baya çokdu 8buçukda 10cm açıklıkla doğuma girdim 10dakikada çıktım🥲 ebeler filan çok ilgili sabırlı odada 2kez annem duş aldırdı sonra kendi odamıza çıktık