Merhaba arkadaşlar kızım 15 aylık ve şuan 10 haftalık hamileyim kızıma tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım suyum geldiğinde hastaneye gittim değerli bebek dediler ve sonuç sezeryan bu hamileliğimi hiç beklemiyordum ama normal doğum istiyorum 2 sene arayla sezeryan doğum yapan varmı??