Alshdksb bnde 22 aylıkken kestim ama çok pişman oldum hastalandı ,vicdan azabı çektim bnce en azından 20 ayını tamamlayın,
Ama illa kesicem diyosanizda yara bandı yapıştırın ucu tamamen kapancak şekilde meme uff oldu gitti artık diyin geceleri bı kacgun cicibebe.sut verin unutuyolar