Kızlar merhaba saat 4:00’ten beri karnımı ara ara adet sancısı gibi sancılar giriyor su nişan vs gibi bir şey yok ama böyle arada girip çıkıyor 37 haftalık doğum belirtisi mi yalancı sancı olabilir mi bebek makat gelişi makat gelişte işte nişan falan gelirmi ilk gebeliğim tecrübesi olanlar söyleyebilir mi. 🥹korkuyorum bide