GamzeAltndas TanemAyaz Ya sana kurban olurum bende aynı şeyleri yaşadım ,ilk kimyasal gebelik ikinci bebegimide 9 haftalıkken kalbinin durduğunu söyleyip kurtaj oldum seni okadar iyi anlıyorum ki , Rabbim gönlüne göre versin kuzum , İnşallah sağlıcakla kucağına almayı nasip ederr ❤️❤️🙏🏻🙏🏻
TanemAyaz GamzeAltndas Amin inşallah kuzum allahım kimseye yaşatmasn bu acıyı inan zor atlattım şuan herşey iyi diyor doktor ama hep bir korku var içimde
GamzeAltndas TanemAyaz Rahat ol kuzum ,anne nekadar mutlu olursa bebekte okadar iyi olur kalbini rahat tut stres yapma sakın .Bende şuan 4+4haftalık hamileyim Rabbim o acıyı bize yaşatmasın bidaha Psikolojik olarak tamamen çöküntü resmen ama bundan sonrası bizim için iyi olsun 🙏🏻🙏🏻❤️❤️
NimetDilmen TanemAyaz Canm bende 6+2 yim ve benimde ilk qebeliqim düşukle sonuclandı 😞 Pazartesi qünü 6 haftalıkken qittim doktora bebeqi qoremedik ultrasonla. Alttan bakiyim mi dedi kabul etmedim. 2 hafta sonra randevum var o zaman qorünür İnşaAllah 🙏
TanemAyaz NimetDilmen vallahi canım ben artık alttan bile baktırıyorm ne yapayım yeter ki o iyi olsun önlem alayım istiyorm doktorumdan da çok memnunum ne derse yapıyorum