asli- Bebeklerininannesi inşallah rahat geçer sağlıklıca çocuğunu kucağınaa alırsın canım Allah yardımcın olsun
Damla Bebeklerininannesi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 hiç açıklık varmı acaba bende yarın gece gireceğim
mila88 Bebeklerininannesi doğum hiç yapmadığım için 🙈 bilmiyorum duygusunu ama Allah yardımcınız olsun 😇😇❤️🧿☀️ yağ gibi akıp gelsin bebişko 😀 Güzel haberlerinizi de bekliyoruz
mila88 Bebeklerininannesi 3. Çocuk daha rahat olur diyordu arkadaşım 😀 çocuk arttıkça doğum kolaylaşıyormuş. İnşallah sizinde öyle olur
Damla Bebeklerininannesi umarım hızlı sağlıklı kolay bir doğum olur 💜 benimde hiç acıklığım yok ama günüm doldu artık yarın gece bana da suni sancı verecekler
Bebeklerininannesi Hepinize teşekkür ediyorum bugün sabah 06:22 de sağlıkla kucağıma aldım kızımı darısı sizlerin başına uzun uzun yazarım hikayemi isteyen olursa