defnezumram Hira3333 normal doğum güzel ama bebeğin o çatı darlığında kanala başının sıkışacağını da düşünmen gerekir bu durumda
Tuanahamza Hira3333 vala ben çatı darligim var normal doğum yaptım oğlum oksijensiz kaldı çok zordu hiç tavsiye etmem ikinci dogumumu sezeryan yaptım
Zeynebtahir Ben vardi, 24 saat sanci cektim ama bebek dogamadi acil sezeryan oldum. Doktoruna guveniyorsan sezeryan ol. Yada dene ama uzuuun sure deneme benim gibi yazik o acilara