Ayshe19 benimde öyleydi diyet yaptım aç yattım hep yoğurt yedim yumurta yedim hep mecbur doğum şeklini etkilemmesi için çünkü bebeğimde önde gidiyordu , diyetle 12 kilo ile doğuma girdim normal doğum yaptım zor ama biraz sabredin şekerinizi yükseltmeyen şeyler tüketin