Doğum yapan anneler size sormak istiyorum acilmaniz tam oldu ve çatala alindiniz. Bundan sonraki süreç nasıldı sancılar dayanilabiliyor mu? nasil bı his? O an ne yapmamızı önerirsiniz ya da onermezsiniz? Kısaca doğum anı nasıl bişey onu sormak istiyorum