1prensesannesi_ Youtubede ödem egzersizleri var onları yapın ayrıca bir kova suya buz tuz atın ayaklarınızı 15 dakika bekletin sonra ayaklarınızın altına yastık koyun yüksek olsun vücudunuzdan öylece dinlenin bunu devamlı yapın bana iyi geliyor ve benim ayaklarım genelde çok ayakta durunca şişiyor yürüyemiyorum bile bunlar baya indiriyor şişliği bende kiloluyum ama takmıyorum sizde takmayın doğumdan sonra gidecek inşallah üzülüp stres yapmaya değmez