nnurergun_1103 12 haftalık gebeyim 11+6da detaylı ultrason da doktorumuz kız dedi yanılma payımız çok düşük dedi değişme gibi bı ihtimal olur mu bu durumu yaşayan var miiii????
bebegimmm60 nnurergun_1103 henüz cinsiyet için çok erken bi haftadasınız bence bana 14 haftalıkken kıza benziyor dediler 15 de kesin erkek dendi
nnurergun_1103 bebegimmm60 özel hastane olduğu için makinelerinin de iyi olduğunu düşünüyorum çevremden de bu tepkileri aldım hayırlısı olur inşallah sağlıkla gelsin yavrum😍 teşekkürler cevap verdiğiniz için
bebegimmm60 nnurergun_1103 benimki de özel hastaneydi onla bi alakası yok canım bebeğin tam olarak cinsel organ gelişimi 14-16 haftalar arası tamamlanıyor o zamana kadar yanılma payı olabilir o yüzden :) hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah